Ένα από τα πιο αγαπημένα sushi bar restaurant της Θεσσαλονίκης ήρθε και στην Αθήνα για να μαγέψει με την κάθε αυτού ιαπωνέζικη κουζίνα του, τις γαστρονομικές προτιμήσεις και των πιο απαιτητικών.
Το “SUSHIJA” ήρθε για να μείνει, σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία της Γλυφάδας, συνδυάζοντας κοσμοπολίτικο περιβάλλον, μοναδικό service αλλά και υπέροχα cocktails.
Στο λαμπερό πάρτι εγκαινίων του “SUSHIJA” ο γνωστός επιχειρηματίας Παναγιώτης Βενιέρης και η σύζυγός του Νόνη, υποδέχτηκαν τις πιο γνωστές φυσιογνωμίες του αθηναϊκού fashion crowd αλλά και προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό, δημοσιογραφικό αλλά και επιχειρηματικό κόσμο.
Όλοι τους έμειναν έκπληκτοι με τις εξαιρετικές γεύσεις και το άρτιο menu που προσφέρει το “SUSHIJA”, ενώ ακολούθησε στα πλαίσια των εγκαινίων cocktail πάρτι με guest dj τη Ναταλία Γερμανού.


